RÓLAM

Csizmadia Máté vagyok pszichológus, agrárközgazdász, szakokleveles munkajogi tanácsadó. A Mezőgazdasági Termelők Országos Szövetségének foglalkoztatási szakértője. Az Európai Mezőgazdasági Munkaadók Szövetségének (COPA – GEOPA) magyar delegáltja.

Érdeklődésemet nagyon korán meghatározta a környezetvédelem, amit azóta is aktívan művelek. Agrár tanulmányaim után helyezkedtem el a mezőgazdasági érdekképviselet területén, ahol leginkább foglalkoztatás politikai kérdésekkel foglalkoztam. Munkám során rengetegszer szembesültem azzal, hogy a foglalkoztatási kérdéseket milyen komolyan befolyásolja az emberi psziché. Legyen szó motivációról fizetésről, munkaerő felvételről vagy épp szervezeti átalakításról. De nem csak üzemi szinten, hanem a nagy politikák szintjén is. Elvégeztem ezért a Debreceni Egyetem pszichológia szakot, ahol szervezet és munkapszichológia szakirányra szakosodtam. A tanulmányok során korán világossá vált számomra, hogy a környezetvédelem kérdései is erőteljesen kötődnek a pszichológiához. Addigi tapasztalataim alapján már tudtam, hogy számos problémára rendelkezésre áll a megoldás az emberiség mégsem alkalmazza. Miért? Úgy gondolom, hogy a pszichológia képes erre a kérdésre választ adni. Elindítottam a Zöld Pszichológia Blogot, hogy szakmai cikkek segítségével be tudjam mutatni a környezetvédelem pszichológiáját. A téma egyre fajsúlyosabbá válásával elindítottam tanácsadói vállalkozásom is, aminek keretében előadásokat, konzultációkat, tréningeket és segítő beszélgetéseket tartok a témában. 

A környezetvédelmi tevékenység mellett a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkéntes pszichológusaként is tevékenykedtem.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldpszichologia.blog.hu/api/trackback/id/tr88887244

Facebook oldaldoboz

Zöld Pszichológia

„A világ, amit teremtettünk, a gondolkodásunk eredménye; nem lehet megváltoztatni a gondolkodásunk megváltoztatása nélkül.” Albert Einstein

süti beállítások módosítása